Re: [WINNT] Ikony ffdshow w trau

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ikony ffdshow w trau
From: "Kamil" <nospam@tlen.pl>
Date: Sat, 29 Oct 2022 16:32:10 +0200
Użytkownik  napisał:

Jest w opcjach ffdshow (kliknij prawym na tej ikonie i wejdź w opcje).

Zanim napisałem na grupę długo przyglądałem się prawoklikowi na ikonie. Nie ma opcji. Co ciekawe ta ikonka nie wyskakuje na filmie *.wmv. Dokopałem się narzędzi i pozycji Tray, dialog & paths, w której jest kilka pozycji i we wszystkich pozycja tray icons jest zaptaszkowana none.

A po drugie to śmiało jej odinstaluj i używaj MPC-HC.

CO mam odinstalować, bo nie bardzo rozumiem. Do odtwarzania filmów używam MPC i MPC_HC. Trochę się różnią. MPC jest bardziej przyjazny w obsłudze, a MPC_HC ma opcję - wysoka precyzja, której używam do pozycjonowania napisów. Poza tym używam programów do edycji, które wymagają kodeków, więc niczego nie mogę odinstalować.

Pzdr