Re: [WINNT] Starszy laptop z Windows 10 i wolne działanie systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Starszy laptop z Windows 10 i wolne działanie systemu
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 19 Oct 2022 13:46:30 +0100
in <news:634fedd3$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
user Krystek pisze tak:

> Jest sobie nie najnowszy już laptop DELL: procesor i7-49xx, 16GB
> RAM, dysk SSD 512GB 2,5 cala. Na tym wszystkim chodzi Windows 10
> Pro, ale strasznie muli - programy typu Thunderbird otwierają się
> po kilkanaście/kilkadziesiąt sekund i generalnie każda operacja
> dość długo trwa (odświeżanie okien, wybieranie opcji z menu pod
> prawoklikiem itp. itd.). Chciałbym w miarę możliwości przyspieszyć
> ten komputer.

Taki zestaw to powinien mielić kołami i zwijać asfalt.
Coś jest skopane.

sprawdz predkosc tego ssd https://crystalmark.info/en/
zajetość pamieci, plik wymiany
sterowniki dysku i grafiki.

ja bym podmienil ssd i zainstalowal swiezy w10
czy to nie sprzetowe ale nie sądze.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju