Re: [WINNT] Kopia całego TB - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kopia całego TB - jak?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 6 Oct 2022 12:31:21 +0200
Dnia Thu, 06 Oct 2022 11:49:36 +0200, Andrzej Kłos napisał(a):

> Takim programem jest... TB. Możesz do jego innej instalacji (na innym
> komputerze) przenieść np. plik Inbox (ze zmienioną podczas przenosin
> nazwą np. na "kasia") do katalogu w którym są pliki poczty (czyli
> Inbox). I mieć dostęp do inboxa/kasi ze wszystkimi szykanami, jakie
> oferuje TB.

Jest jeszcze opcja TB w wersji portable - chyba ktoś o tym pisał.
Można sobie tam machać folderami wedle uznania.
Przenosi się cały katalog programu wraz z dowolną liczbą skrzynek mailowych
i ich folderów z danymi na drugi komp (to wszystko jest w jednym katalogu
nadrzędnym) i na tym drugim komputerze od razu mamy wszystko jak w
poprzednim, bez żadnych instalacji.

Bardziej zaawansowana opcja, to np. postawić sendmail czy coś nowszego:
Zimbra, Exchange Server i pracować np. na imapsync.

--
Pozdrawiam.

Adam