Re: [WINNT] Jak pozbyć się crashpad_handler.exe i QtWebEngineProcess.e

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak pozbyć się crashpad_handler.exe i QtWebEngineProcess.exe
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 24 Sep 2022 18:51:59 +0100
in <news:632f263e$0$564$65785112@news.neostrada.pl>
user Ewa pisze tak:

> QtWebEngineProcess.exe
> crashpad_handler.exe

> Próbowałam cos znaleźć w internecie i wygląda na to, że najlepiej
> się tego pozbyć (przynajmniej crashpad_handler.exe), ale nie wiem
> jak to zrobić. Ostatnio komputer zrobił się bardzo powolny, być
> może z tego powodu.

Raczej nie z tego powodu. Dysk mechaniczny czy ssd?

https://www.file.net/process/crashpad_handler.exe.html

https://www.file.net/process/qtwebengineprocess.exe.html

> Czy wystarczy nacisnąć "Zakończ zadanie"?

Zakończ zadanie a potem jako administrator skasuj plik
crashpad_handler.exe.

qtwebengineprocess.exe ten to chyba od Chrome.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10