Re: [WINNT] Czarny Thunderbird

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czarny Thunderbird
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Sun, 4 Sep 2022 23:19:12 +0200
W dniu 2022-09-04 o 17:42, Collie pisze:
W niedzielę, 4.09.2022 o 16:15, Animka napisała:

Wtryniają mi się nowe CZARNE wersje Thunderbirda, chociaż mam ustawione,
że ma pytać, a nie bezczelnie instalować.
Wczoraj znowu mi się samoistnie zainstalował z czarnym tłem i musiałam
znowu instalować starszą dobrą wersję. Od tego czarnego oczy mnie bolą.
W tych nowszych wersjach nie ma nawet opcji, żeby zmienić czarny na jasny.

Black Lives Matter.

To taki motyw tego THb, czy co?
Ja chcę kolor (!) systemowy tak jaki mogę sobie wybrać w FF + "mój" motyw który sobie dodałam.

--
animka