Re: [WINNT] System Volume Information na przenośnych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System Volume Information na przenośnych
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Thu, 01 Sep 2022 14:15:33 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 01 Sep 2022 13:50:24 +0200
 doszła do mnie wiadomość <j171hhhk6ol8pssacp71stenkaie77c6cv@4ax.com>
od "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>  :
>Co odpowiada za kreowanie tych zbędnych plików?
>
>Pamiętałem, że Usługa magazynu.
>Ale mam wyłączoną, a fodlery powstają?
>
>Pamięta ktoś co jeszcze? Bo już nie pamiętam, gdzie widziałem sprawdzone
>informacje, których zresztą naszukałem się jak głupi.

Jak chcesz się go pozbyć, to ustaw mu odpowiednie uprawnienia, skasuj,
a w jego miejsce utwórz pusty plik o dokładnie takiej samej nazwie.
Sprawdzone dla partycji niesystemowych.
Jeśli to zrobisz na partycji systemowej i wystartujesz z niej system,
to przy starcie Win naprawi sytuację kasując pusty plik in zakładając
ten katalog na nowo.
Szwambuł Trantiputl
--
Pójdziesz Pleśniowy