Re: [WINNT] Obecnie nie masz uprawnień dostępu do tego folderu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Obecnie nie masz uprawnień dostępu do tego folderu
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 01 Sep 2022 07:01:45 +0100
in <4bovgh5iime47bdrr40t5p24rrdsepr8pg@4ax.com">news:4bovgh5iime47bdrr40t5p24rrdsepr8pg@4ax.com>
user radekp@konto.pl pisze tak:

> Wed, 31 Aug 2022 21:06:25 +0100, w
> <XnsAF04D6B60EFDPanElektronik@127.0.0.1>, PiteR

> Ja to ostatnio przeżyłem na NTFS, nawet chkdsk nie chciał naprawić
> journala.
>
> Na FAT to każdy głupi program odzyska dane :)

Dane nie zniknęły tylko ciocia Krysia nie zobaczyła filmików z wesela.
Przegrywałem jeszcze raz z exFAT na NTFS.

i chyba stare telewizory nie umią exFAT.

u mnie nie ma czegoś takieo jak odzyskiwanie danych.
W ogóle nie umiem tego robić. Mam paranoicznie wiele kopii np
przeglądarki Vivaldi i folderu z .url ami. na bluray dvd i usb.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10