Re: [WINNT] virtual pc i "polskie litery"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] virtual pc i "polskie litery"
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 30 Jun 2022 16:33:43 +0200
Dnia Thu, 30 Jun 2022 16:06:30 +0200, 1634Racine napisał(a):

> 1634Racine w news:62bd6d82$0$556$65785112@news.neostrada.pl
>
> tak btw: oprocz virtual pc - virtualbox ? VMware ? jakies playery?
> co radzicie?

Zależy do czego.

Z różnych względów na wirtualkach mam DOS 3.3, DOS 5.0, Win 3.11, Win NT
chyba 4.0, nowsze windowsy do 11 włącznie, O/S2, trochę linuksów.
Niektóre z nich chodzą lepiej na VB, niektóre na VMPlayer.
Używałem jeszcze Virtual PC, ale on za bardzo się gryzł z innymi
wirtualkami, natomiast jego zaletą była bardzo dobra integracja hosta Win 7
z klientem Win XP.

Jako hosta mam Win 7.

--
Pozdrawiam.