[WINNT] Edge - stracone zakładki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Edge - stracone zakładki
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Thu, 30 Jun 2022 13:41:29 +0200
Nawet nie wysypał się, po prostu otworzył się bez zapamiętanych stron.

Próba odzysku z Sessions -- bez powodzenia, już zostały nadpisane. Nawet soft
od odzyskiwania nic nie widzi, najwyrażniej Edge robi to bardzo "inteligentnie"
zmieniając zawartość plików i ich nazwy. Odzyskałem tylko 1 plik Session_
(prawie 1MB).

Mam jeszcze sporo odzyskanych plików ldb (Level DB) z Session Storage.

Da się z tego odzyskać otwarte strony?

Niby Edge powinien backupować dane Edge przy każdym upgradzie, ale widzę że
robił to na drugim koncie, na tym już uznał to za zbędne. Ech...

PS. Zawsze mogę z historii, ale to droga przez mękę.

PS2. Z tego co widzę to norma w Edge... nie czy się zdarzy, tylko kiedy.