Re: [WINNT] [ot] plik wsadowy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] plik wsadowy
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 21 Jun 2022 16:24:11 +0200
Grzegorz Niemirowski w news:62b1ccbd$0$498$65785112@news.neostrada.pl
Adam <a.g@poczta.onet.pl> napisał(a):
"Co jakiś czas" to można wrzucić do polecenia AT albo do harmonogramu
zadań.
To może być dobry pomysł. Niestety nie wiemy jaki problem chce rozwiązać autor pytania.

w sumie to nie jest wazne jaki problem chcialem rozwiazac pytajac o konkretny ksztalt bat (ale moze byc wazny... Tak, moze on jest wazny *)
w kazdym razie skrypt ponizszy daje to, o co mi chodzilo:
@echo off
:POCZATEK
ipconfig /release
ipconfig /renew
ping 10.1.2.3 -n 1 -w wpisane_x_milisekund >nul
goto POCZATEK

*)
z jakichs powodow permanentnie zrywa mi siec wifi, co... 2 minuty, 5 minut... Losowo. Od dawna. Nie pomaga zadna reinstalacja, ani sterownika karty wifi, ani protokolu tcp/ip,reset routera, w zasadzie wszystko co mozliwe zostalo przekopane. Przy kazdym zerwaniu sieci prawoklikiem robilem "napraw", reperowalo sie, za chwile awaria. Sprawdzilem, ze minimum, ktore wystarczy wykonac, jest takie:
ipconfig /release
ipconfig /renew
Z braku czasu i pomyslu na reperacje postanowilem miec ww. plik wsadowy, ktory sie bedzie wykonywal co x milisekund.
dziala.
howgh.