Re: [WINNT] Windows Server 2012: zarządzanie dyskami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Server 2012: zarządzanie dyskami
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 3 Jun 2022 12:28:46 +0200
Dnia Thu, 2 Jun 2022 23:48:33 +0100, Mchal M. Lechanski napisał(a):

> Nie znam, to coś podobnego do Hirens Boot CD? Mógłbyś porównać?
>
> Dziękuję.

Nieco więcej, coś jak "duży" Hirens czyli wersja Restored na DVD, niecałe
4GB.
Tyle, że u Siergieja masz do wyboru:
Windows 10 x64
Windows 10 32bit
Windows 8 32bit

Ponadto nieco inny zestaw narzędzi, nowszy i chyba nieco więcej. No i
wystartje na nowszych wynalazkach z wydziwionym UEFI.
Ja używam do nagrania na pendrive Rufusa albo Yumi.

--
Pozdrawiam.

Adam