[WINNT] coś ubija chrome.exe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] coś ubija chrome.exe
From: m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sun, 5 Jun 2022 18:06:08 +0200
Siostrzenica podrzuciła kompa z w10 na którym nie uruchamia się przeglądarka chrome, przeskanowałem, pooglądałem, z konta admina wygląda ok.

Natomiast po zalogowaniu na konto usera z którego korzysta ubijany jest proces chrome.exe kiedy tylko się pojawi.

Po zmianie nazwy pliku przeglądarka działa i też wygląda ok. Po odpaleniu dowolnego programu o nazwie chrome.exe w katalogu c:\Program Files\Google\Chrome\Application\ coś powoduje jego natychmiastowe ubicie.

Problem w tym że nie wiem jaki mechanizm za tym stoi, ani nawet jak to sprawdzić. Dzienniki systemu czyste, w defenderze nic o chromie nie widzę, innych antywirusów itp brak. Harmonogram wygląda ok, ale nie sprawdziłem każdego możliwego wpisu, autoruns nie pokazuje nic ciekawego.

Jest jakiś prosty sposób żeby dowiedzieć się co i z jakiej okazji ubija dany
proces?