Re: [WINNT] Edge - aby nowa strona była pustą stroną

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Edge - aby nowa strona była pustą stroną
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 1 Jun 2022 16:17:40 +0200
Dnia Wed, 1 Jun 2022 09:48:17 +0200, Kamil napisał(a):

> Proponuję uważać na takie dodatki. Ja podobne rozwiązanie zastosowałem do
> Firefoxa, bo nie chciało mi się klikać domku. Nakładka spowodowała, że nie
> mogłem edytować dodatków. Musiałem całkowicie usunąć FF i wszelkie po nim
> ślady, zainstalować od nowa i nie śmiecić wątpliwymi "ulepszeniami".

Tak z ciekawości: jaki to dodatek spowodował takie perturbacje?

Pytam, gdyż od czasów, gdy tylko dodatki się pojawiły (Netscape lub nieco
później) używam ich zarówno na swoich komputerach, jak i instaluję na
komputerach klientów. Nie przypominam sobie, aby kiedykolwiek jakiś dodatek
powodował większe problemy.

--
Pozdrawiam.

Adam