Re: [WINNT] Nowy system do tabletu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nowy system do tabletu
From: _Master_ <Master@z.pl>
Date: Tue, 31 May 2022 13:31:45 +0200
W dniu wtorek-31-maja-2022 o 12:35, Kazik pisze:
Jak wgrać nowy system do tabletu? Tablet w windows 8.1 z bing - tak
strasznie muli, że nie mogę wejść nawet w ustawienia. Chciałem wgrać
windows 10. Mam na penie, ale nie wiem, jak uruchomić instalację.

Mam Acera z w10 13" i bardzo chciałbym wrócić do w8.1 bo STRASZNIE MULI ;-)

Raz na jakiś czas udawało mi się wejść do biosu. Strasznie trudno trafić a jeszcze trudniej spowodować aby bios widział pena z systemem.
oczywiście pen sprawny wiele razy instalowałem z niego systemy.

Odpuściłem sobie ;0)

Marzy mi się na nim szybki linux ;-))