Re: [WINNT] Windows Insider Preview na Hyper-V

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Insider Preview na Hyper-V
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Fri, 13 May 2022 17:24:47 +0100
On 12/05/2022 10:57 PM, Grzegorz Niemirowski wrote:

Chcialem sobie zainstalowac Windows Insider Preview na wirtualnej
maszynie  (Hyper-V) ale jakbym nie kombinowal pyta o aktywacje.
I to jest zrozumiale, jasne ze kazdy windows wymaga licencji. Ale mam na innym komputerze, juz wiele lat, wirtalna maszyne (vmware) z windowsem 10 insider preview ktory jest w jakis sposob actywowany. Nie pamietam jak to zrobilem.

Skądś wziąłeś klucz. Insider preview z zasady nie jest wersją darmową.

Mozliwe ze na poczatku (czasow windows 10) byl, jakas promocja wersji na wirtualne maszyny. Nie pamietam, stoi to od lat. W miedzyczasie tyle upgradow zmienialem kanaly, ...

Wolalbym miec jednak legalnego windowsa (na VM) ale nie usmiecha mi sie placic $200 czy ile tam kosztuje. Legalnego bo chcialbym na tym uzywac sluzbowego Office'a.
Ktos wie jak to obejsc?

Każdy by chciał legalnego za darmo. Masz w sklepie za $100. Są też w niższej cenie używane klucze, o różnym stopniu legalności. W każdym razie pytanie jest nieco dziwne, skoro system chcesz do celów służbowych i masz już legalnego Office'a, który też darmowy nie jest.

Znaczy tak, w pracy oczywiscie jest legalny, w domu na kompie stacjonarnym wlasnie na tej maszynie wirtualnej z windowsem 10 insider preview tez ale teraz kupilem laptopa i przydalaby sie kopia windowsa dodatkowo.

A moze na wirtualnej maszynie zainstalowac Home?

Dla maszyny wirtualnej to nie robi żadnej różnicy, możesz instalować co chcesz.

Dla maszyny pewnie nie ale zastanawiam sie czego by mi brakowalo w windowsie, nigdy chyba nie uzywalem home. O ile taki home jest latwiej aktywowac pod Hyper-v na przyklad.

A moze na wirtualnej maszynie zainstalowac pirata?

Pirata czyli konkretnie co? Przerobioną instalkę, niewymagającą aktywacji?

Z torrentow jakiegos nie wymagajacego aktywacji, to sa chyba jakies hi volumowe licencje.

W sumie to Windows 10 nie domaga się aktywacji i można go używać latami bez.

No wiem, ale mnie ten brak personalizacji drazni juz po 5 ciu minutach, a jeszcze nie odkrylem wszystkich minusow, wole miec wszystko w dark mode.

Pozdrawiam
--
https://badzi0r.wordpress.com/