Re: [WINNT] VeraCrypt jeszcze raz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] VeraCrypt jeszcze raz
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 08 May 2022 17:16:23 +0200
in <news:XnsAE7DE51BA5BBPanElektronik@127.0.0.1>
user PiteR pisze tak:

> mam następny laptop do eksperymentów
> na ssd gpt boot jako EFI są partycje C w10, D w81, E programy
>
> 1. zainstalowałem VeraCrypt na D

Jeśli dostajemy błąd o braku miejsca na loader VeraCrypt
pomaga wstawienie na początku małej partycji.

https://sourceforge.net/p/veracrypt/discussion/technical/thread/a7910fc5c6/?limit=25

zrobiłem to nieelegancko cd instalatorem win 8.1 i przy okazji zepsułem
bootowanie w8.1
które potem naprawiłem za pomocą EasyBCD.

czym to zrobic łatwiej?

przed kiedy VeraCrypt zgłasza błąd

C:\Windows\system32>diskpart

DISKPART> list partition

  Partition ###  Type              Size     Offset
  -------------  ----------------  -------  -------

  Partition 1    Recovery           300 MB    11 MB
  Partition 2    System             100 MB   311 MB
  Partition 3    Reserved           128 MB   411 MB
  Partition 4    Primary             48 GB   539 MB C w10x64
  Partition 5    Primary             29 GB    48 GB D w81x64
  Partition 6    Primary             48 GB    78 GB E Programy
  Partition 7    Primary            338 GB   127 GB

po kiedy jest już dobrze

C:\Windows\system32>diskpart

DISKPART> list partition

  Partition ###  Type              Size     Offset
  -------------  ----------------  -------  -------
  Partition 1    Primary             10 MB  1024 KB
  Partition 2    Recovery           300 MB    11 MB
  Partition 3    System             100 MB   311 MB
  Partition 4    Reserved           128 MB   411 MB
  Partition 5    Primary             48 GB   539 MB C w10x64
  Partition 6    Primary             29 GB    48 GB D w81x64
  Partition 7    Primary             48 GB    78 GB E Programy
  Partition 8    Primary            338 GB   127 GB

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10