[WINNT] Virtual Box i "pamięć dynamicznie przydzielana"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Virtual Box i "pamięć dynamicznie przydzielana"
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 1 May 2022 20:28:40 +0200
Mam z tym nieustający kłopot. Instaluję system na maszynie wirtualnej,
na dysku .vdi. Podczas eksperymentów czy prób tego i owego okazuje się
że dysk jest za mały. To q... co to jest ta "pamięć dynamicznie
przydzielana"? Do tej pory uznawałem że w miarę potrzeby dysk vdi
zostanie powiększony automagicznie :) A tu kicha... jak powiększyć w
miarę prosto to cholerne vdi?

PS. Już wiem :) VBoxManage modifyhd "/home/janek/VirtualBox VMs/Windows
10/Windows 10.vdi" --resize 102400
--
Jacek
I hate haters.