[WINNT] Instalacja Win7 64 bit na partycji GPT

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Instalacja Win7 64 bit na partycji GPT
From: Colnet <januszp366@gmail.com>
Date: Sun, 1 May 2022 09:23:13 -0700 (PDT)
Chciabym przygotować moją płytkę do instalacji systemu na partycji GPT.
Mój Windows to "7" 64 bit SP1 PL Home Premium.
Prawie wszędzie opisy prowadzą do tego żeby konwertować partycję z GPT do MBR -
czyli de facto będzie to instalacja na partycji MBR. Nie chcę tego robić bo
przecież trzeba iść z duchem czasu. Może ktoś z grupy potrafi by mi pomóc co
ściągnąć i jak zainstalować jeśli to jakies wybitnie trudne będzie ?