Re: [WINNT] Nowy system do tabletu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nowy system do tabletu
From: Kazik <suwarka@wp.pl>
Date: Tue, 31 May 2022 16:07:37 +0200
W dniu 2022-05-31 o 13:31, _Master_ pisze:

Mam Acera z w10 13" i bardzo chciałbym wrócić do w8.1 bo STRASZNIE MULI ;-)

Raz na jakiś czas udawało mi się wejść do biosu. Strasznie trudno trafić a jeszcze trudniej spowodować aby bios widział pena z systemem.
oczywiście pen sprawny wiele razy instalowałem z niego systemy.

Odpuściłem sobie ;0)

Marzy mi się na nim szybki linux ;-))

Jak wchodziłrś do BIOS-u? U siebie nie widzę takiej możliwości. Tablet SurfTab Wintron 10.1 firmy Trek-Star (chińszczyzna). Nie wiem - może to antywirus muli, ale nie mogę nawet go odinstalować. Nie moę nawet wejść do ustawień systemowych.