[WINNT] Windows Insider Preview na Hyper-V

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows Insider Preview na Hyper-V
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Thu, 12 May 2022 20:44:25 +0100
Chcialem sobie zainstalowac Windows Insider Preview na wirtualnej maszynie (Hyper-V) ale jakbym nie kombinowal pyta o aktywacje.

I to jest zrozumiale, jasne ze kazdy windows wymaga licencji. Ale mam na innym komputerze, juz wiele lat, wirtalna maszyne (vmware) z windowsem 10 insider preview ktory jest w jakis sposob actywowany. Nie pamietam jak to zrobilem.

Wszytkie wymienione Windowsy sa Pro.

Wolalbym miec jednak legalnego windowsa (na VM) ale nie usmiecha mi sie placic $200 czy ile tam kosztuje. Legalnego bo chcialbym na tym uzywac sluzbowego Office'a.
Ktos wie jak to obejsc?
A moze na wirtualnej maszynie zainstalowac Home?
A moze na wirtualnej maszynie zainstalowac pirata?

Pozdrawiam
--
https://badzi0r.wordpress.com/