Re: [WINNT] Edge - kopiowanie ekranu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Edge - kopiowanie ekranu
From: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>
Date: Fri, 15 Apr 2022 23:42:45 +0200
W dniu 15.04.2022 o 13:25, radekp@konto.pl pisze:

Ale w Edge polegało to na tym, że całość ekranu była kopiowana, a dopiero
później wycinałeś fragment.

Czyli znaczy Edge (czy inny pies - otwiera mi się najdłużej na sekundę i ciągle szukam pewnego sposobu, żeby to w Win trwale wyłączyć) ma swoje osobne od windows (w pewnym sensie oczywiście) narzędzie do wycinania wyświetlania przez siebie treści?
No paradnie :)
PrtScr zawsze używałem - czasem z Alt jak tylko okno chciałem skopiować i rzeczywiście potem to trzeba było do jakiegoś Painta wstawić i wycinać potrzebny fragment. Ale to było za czasów XP - w 7 już Snipe jest :)

Pozdrawiam
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l