Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Tue, 12 Apr 2022 21:37:25 +0200
Ewa <ED@comp.com> napisał(a):
Jak mam to zmienić? Wczoraj lub przedwczoraj (zgubiłam rachubę
czasu) uruchomiło siE i pozwoliło zainstalować GA z marszu.

Tak jak napisał Jacek, odepnij ISO instalacyjne. A potem, jak pisałem chyba ze trzy razy, kliknij Urządzenia -> Zamontuj obraz płyty z dodatkami gościa... Nawet nie trzeba wiedzieć gdzie to ISO od GA się znajduje.

OK Myślałam, że tutaj jest na to inny patent.

Jak doinstalujesz GA, to XP będzie sam zmieniał rozdzielczość aby dostosować ją do rozmiarów okna. Innymi słowy rozdzielczość będzie można zmieniać rozciągając okno VM. Ale do tego czasu standardowo.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/