Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Mon, 11 Apr 2022 12:04:39 +0200
W dniu 11.04.2022 o 11:52, Ewa pisze:
Ewa <ED@comp.com> napisał(a):
Nie jest w schowku. Stosowałam metodę częściowego przykrycia innym oknem. Ale poradzę sobie, tylko wszystko wymaga czasu. Nie jestem tak sprawna jak Ty i Jacek, którzy ciągle działacie na komputerach.
Mnie od tego dzielą lata świetlne. :-)

Skoro stosowałaś tę metodę, to klawisz PrintScreen powoduje umieszczenie zrzutu w schowku Win10. Tak to działa od czasów Win95 :)

Rozumiałam, że chodziło o schowek wirtualnej maszyny.
Wybrałam inna metodę, nad schowkiem się nie zastanawiałam.

Przepraszam, ale zaczynam się czuć jak na egzaminie.

Ewa