Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 10 Apr 2022 21:11:48 +0200
Dnia Sun, 10 Apr 2022 20:48:49 +0200, Ewa napisał(a):

> Czy mogę w VM spowodować żeby znowu potraktował tę mp3-kę jako nowe
> urządzenie, czy muszę powtórzyć instalację XP od początku?

Wg. mojej skromnej wiedzy to:
1. Po uruchomieniu hosta i podłączeniu odtwarzacza system musi go wykryć
(zakładam że będzie się prezentował jako karta pamięci czy dysk czy coś
takiego).
2. Po uruchomieniu guesta musi się pojawić w spisie dostępnych urządzeń
USB do wyboru.
3. Po wybraniu w Urządzenia>USB tego odtwarzacza musi się pojawić w Mój
komputer nowy element reprezentujący ten odtwarzacz. Oczywiście, w tym
momencie zniknie z zasobów hosta.
Jeśli te 3 punkty się dzieją, wszystko jest OK i nic nie trzeba
przeinstalowywać. Jeśli twój program do naprawy odtwarzacza wymaga
specjalnej procedury podłączania to tylko filtry. Nigdy się nie
posługiwałem tym więc nic więcej nie podpowiem. Zgodnie z Niemirowskim,
urządzenie ujęte w filtrze pojawia się od razu po wetknięciu do gniazda
USB jako zamontowane w gueście. A to właśnie ci potrzebne?
--
Jacek
I hate haters.