Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Sun, 10 Apr 2022 17:46:00 +0200
Ewa <ED@comp.com> napisał(a):
JAK? Póki co nie ma go w wirtualnej maszynie, bo nie mam go jak przenieść.

Było już podanych kilka sposobów:
1. Skorzystać z funkcji udostępniania folderów w VB.
Nie działa, chyba dlatego, że GuestAdditions nie zostało zainstalowane
a dlaczego nie zostało zainstalowane opisałam w poprzednim poście do
Ciebie
2. Przeciągnąć.
Nie działa, pokazuje się ikona "zakaz wjazdu"
3. Wrzucić do chmury/maila
Nie próbowałam, nie używam chmury, natomiast przy metodzie z mailem
spodziewam się, że zaraz trafię na inne przeszkody
4. Nagrać na pendrive
Jak w p. 2
5. Wejść na hosta po SMB
Nigdy nie używałam SMB

Potrzebujesz po prostu skopiować plik między komputerami.
No właśnie. :-)

Chciałabym wiedzieć jak zainstalować GuestAdditions, bez ściągania .iso,
ale w ramach utworzonej VM.

Pozdrawiam
Ewa