Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Fri, 8 Apr 2022 20:33:45 +0200
Dnia Fri, 8 Apr 2022 18:51:33 +0200, Ewa napisał(a):

Pokazało się okienko z dużą ilością danych i napis: VM-XP Wyłączona,
kliknęłam na ikonkę włączenia, wybrałam plik iso: pl_winxp_pro_iso.iso

Czy ty w ogóle wykonałaś instalację tego XP na dysku wirtualnym? Z
twojego opisu wydaje się że nie. Powinnaś instalkę windowsa podpiąć pod
witrualny dysk optyczny i wykonać normalną instalację. Dopiero po niej
oczekuj uruchomienia się  XP.

Też mi się wydawało że brakowało instalacji.
Czy z tego co piszesz, powinnam wypalić płytkę i zainstalować
z niej XP?
Nie mam napędu optycznego w laptopie, ale mam adapter za pomocą
którego udawało mi się podłączać napęd DVD wydłubany kiedyś
z komputera stacjonarnego i czytać stare płytki z filmami.
Zainstalować XP z płytki też pewnie by się w ten sposób
dało, ale czy da się wypalić płytkę nie wiem. Muszę spróbować.

Pozdrawiam
Ewa