W dniu 25.04.2022 o 12:34, radekp@konto.pl pisze:
Sun, 24 Apr 2022 22:24:29 +0200, w <6265b1a5$0$451$65785112@news.neostrada.pl>,
Ewa <ED@comp.com> napisał(-a):
Spróbuje zastosować program MozBackup, pomimo, że dla konta w Orange
stosowany jest protokół POP3.
Nie ma potrzeby. Po prostu zrób sobie w TB nowy folder i przeciągnij tam stare
wiadomości. Będziesz miała archiwum.
Może i nie ma potrzeby zakładając, że nie padnie cały TB (np. razem
z dyskiem).
Dlatego jednak wolałabym przetrenować prawidłowe stosowanie MozBackup,
czyli jak sprawdzić prawidłowe działanie nie tylko backupu, ale także
restore. Jak zrobić restore w innym miejscu i sprawdzić (np. porównując
z backupem) nie naruszając oryginalnego zapisu w TB?
Pozdrawiam
Ewa
|