Re: [WINNT] Jaki działający serwer news ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki działający serwer news ?
From: "Kamil" <nospam@tlen.pl>
Date: Sun, 24 Apr 2022 23:08:27 +0200
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał"

Wszystkie serwery news są swoimi kopiami, to znaczy na każdym znajdziesz
wszystkie te same grupy wszystkich języków, w tym grupy polskojęzyczne z
domen pl i alt.pl. Od tej zasady jest oczywiście parę wyjątków.

Np. news.eternal-september.org. :) Na próbę założyłem konto news do tego serwera i mam kilka grup dyskusyjnych. Żadnej polskiej.

Od siebie doradzę news.eternal-september.org.

Coś nie chce u mnie działać.

pzdr