Re: [WINNT] Jaki działający serwer news ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki działający serwer news ?
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Sun, 24 Apr 2022 20:28:00 +0200
POPRZEDNIO:

> Nie wyłączy.

TERAZ:
Ewa <ED@comp.com> napisał(a):
Czy to znaczy, że ta cała zmiana konta mailowego jest niepotrzebna
i nadal będzie można używać dotychczasowego konta (i adresu)?
Orange ciągle przypomina o tej zmianie - mailami i SMSami.

Nic nie wiem o kontach pocztowych Orange. Do używania news.neostrada.pl nie trzeba żadnego konta.

Bez komentarza.

Ewa