Re: [WINNT] Jaki działający serwer news ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki działający serwer news ?
From: Collie <pisz.na@berdyczow.pl>
Date: Sun, 24 Apr 2022 16:02:10 +0200
W niedzielę, 24.04.2022 o 14:36, Andrzej P. Wozniak napisał:

> Masz jakieś problemy gramatyczne czy lenisz się, żeby sprawdzić, od kiedy
> moje wiadomości zawierają taką atrybucję? Podejrzewam to pierwsze, bo masz
> problemy z interpunkcją.

Może bym i sprawdził, ale w dupie mam, czy twoje wiadomości zawierają
atrybucje, czy inne kontrybucje. Mój gówniany wpis jest kalką twej
gównianej wrotki i pewnie cię zmylił brak średnika z prawym nawiasem,
bo tępaków ironia musi w dupę kopnąć, by ją zauważyli, gdy emotki brak.
Po przecinku.

--
Collie