Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne Win XP pod Win 10 Home - jak zrobić NAJPROŚCIEJ?
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Mon, 11 Apr 2022 00:03:47 +0200
Ewa <ED@comp.com> napisał(a):
A jak to powinno wyglądać w Menedźerze urządzeń w XP - jak powinna być
widoczna mp3-ka?

Nie wiem. To nie ja ją mam, tylko Ty :) Wysłałem Ci przykład z pendrivem, jak wygląda zarówno w Menedżerze urządzeń jak i w Mój komputer. Generalnie nic szczególnego, wygląda tak samo jakby to był XP na fizycznym sprzęcie.

Przypominam sobie, że kiedyś na laptopie z XP używałam modemu
podłączanego do USB do łączenia z Internetem poza domem i wtedy
nazwa tego modemu wyraźnie figurowała w Menedżerze Urządzeń.
Spodziewałam się, że tutaj nazwa (firmowa) mojej mp3-ki się pokaże
w Menedżerze Urządzeń VM, tak jak pokazuje się w Urządzenia -> USB.

Ponadto Twój pendrive jest widoczny w Mój komputer w oknie VM.
Pisał o tym także Jacek. U mnie go nie widać. Najwyraźniej jeszcze
czegoś nie ustawiłam odnośnie USB na VM.

Chyba jutro zacznę od doprowadzenia do sytuacji, w której na VM
będę w stanie odczytać zawartość jakiegoś pendrive'a, a dopiero
potem zajmę się mp3-ką.

Pozdrawiam
Ewa