Re: [WINNT] W10 ustawianie czasu - sekundy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W10 ustawianie czasu - sekundy
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Sun, 10 Apr 2022 20:55:25 +0200
Arek <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał(a):
Pliki cmd.exe mam \system32  i w \SysWOW64.

Jeden jest 32-bitowy a drugi 64-bitowy. Wbrew temu czego można by się spodziewać, w system32 jest 64-bitowa wersja cmd.exe, a w SysWOW64 32-bitowa.

Dodatkowo 2 w podkatalogach \WinSxS\SysWOW64_... i \WinSxS\Sys\amd64_...
Chyba resztki po aktualizacji lub jakieś kopie, obawiam się usunąć.
Arek

Tak, kopie zapasowe. WinSxS zawiera też różne wersje danego pliku. Folder ten zajmuje dużo miejsca, ale ja bym tam raczej nic nie kasował.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/