Re: [WINNT] [OT] Win10 i skojarzenia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Win10 i skojarzenia
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 14 Mar 2022 23:15:01 +0100
Dnia Mon, 14 Mar 2022 22:03:06 +0100, _Master_ napisał(a):

> W10 kojarzy mi się z najgorszymi latami WinME ;-)
>
> Dziś 3 godziny walczyłem z instalacją fajnej Quadro na 4 monitory.
>
> Ten system jest tak uparty na swoje sterowniki które wygaszają wszystkie
> ekrany.
> Tak. Próbowałem tryb awaryjny usuwanie sterowników ale po restarcie
> zanim zdążę wskazać inne DOBRE zaciąga swoje i wygasza monitory.

Poszukaj sterowników microsoftowych po VID i PID (powinny być w
%windir%\inf) i je usuń. A następnie bez dostępu do internetu zainstaluj
Nvidii czy kogo tam masz.
Ręczna robota, ale może się uda.

Ogólnie rzecz biorąc dośćczęsto spotykam się u klientów z pracą
wielomonitorową, sam mam u siebie dwa kompy wielomonitorowe, ale częściej
problemy pamiętam na Win7 i którychś z forków debianowych.

> Karta sprawna a internet odłączony
>
> Załamka

Co znaczy "internet odłączony"?
Jest link na porcie LAN?
A jeśli WAN, to co i jak masz skonfigurowane?
Co pokazuje IPCONFIG /ALL

--
Pozdrawiam.

Adam