[WINNT] Win7 problem z UAC

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win7 problem z UAC
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 10 Mar 2022 16:55:35 GMT
Swieży windows. Wbudowane konto admin., UAC ustawiony na pierwszy stopień
(bez przyciemniania)
Po instalacji sterowników Intel Matrix Storage Manager zmienia się
zachowanie UAC chociaz suwak jest na tym samym poziomie.
Wymagane jest potwierdzenie UAC tam, gdzie przed instalcją tych sterów
nie było to konieczne na tym samym koncie, np. monitor zasobów,
harmonogram i podgląd zdarzeń, nawet właczenie w men. zadań opcji
pokazywania procesów wszystkich użyt.
Porwónywałem nawet rejestr przed i po, szukanie u wujka też mi nie
wychodzi.
Nawet instalacja samego sterownika(bez softu) przez aktualizuj ster. w
men. urządzeń daje taki sam efekt.
Zakładam, że były to jakieś domyślne ustawienia, tylko gdzie się je
przywraca?