[WINNT] Win10. Problem z poświadczeniami - "Credential Prowiders".

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win10. Problem z poświadczeniami - "Credential Prowiders".
From: Swift <pawprac@gmail.com>
Date: Sun, 30 Jan 2022 13:34:19 -0800 (PST)
Przy logowaniu, ale też w paru innych miejscach - Win10 prosi o autoryzację
użytkownika. Skonfigurowane mam zarówno hasło, jak i PIN i wszystko działa -  z
jednym wyjątkiem.
 Gdy jestem zalogowany przez konto Microsoft i chcę zmienić na logowanie do
konta lokalnego, to wówczas na ekranie weryfikacji (podobnie jak przy innych
autoryzacjach) pojawiają się dwie opcje: hasło do konta lub PIN, przy czym -  w
polu do wpisania PIN -  widnieje nieaktualna nazwa konta Microsoft (na sztywno,
bez możliwości edycji) i nie przyjmuje aktualnego PIN tylko zwraca błąd. Opcja
druga, czyli podanie hasła do konta, działa poprawnie.
W rejestrach -  w kluczach /.......Credential Prowider/ -  mam ciągle dwie
nazwy konta - starą nieaktualną i nową.

Skasować starą ?
Zastanawia mnie jednak dlaczego -  tylko w tym jednym, opisanym powyżej
przypadku -  system odwołuje się do starej nazwy, a w innych autoryzacja działa
poprawnie ?

  • [WINNT] Win10. Problem z poświadczeniami - "Credential Prowiders"., Swift <=