[WINNT] eksport do zasobu siesowego hyper-v nieprawidlowy uzytkownik lub

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] eksport do zasobu siesowego hyper-v nieprawidlowy uzytkownik lub haslo
From: Marek Karpiński <marec.karpinski@gmail.com>
Date: Mon, 24 Jan 2022 12:06:41 -0800 (PST)
eksportuje z win 2016 hyper-v maszynke na zasób sieciowy do ktorego mam pełny
dostep na zapis/odczyt
Niestety pojawia sie komunikat:
"nazwa-serwera could not initate a checkpoint operation: The user name or
password is incorrect. (0x8007052E)"
Gdy wchodze przez otoczenie sieciowe do tego zasobu to oczywiscie autentykuje
sie prawidlowo i mam pelny dostep do zapisu/odczytu a export wirtualnej maszyny
zachowuje sie j/w mimo prawidłowej autentykacji, nawet tworzy folder z nazwa
eksportowanej maszynki ale przerywa po 2 sekundach z komunikatem j/w
Czegos nie ustawilem ?

  • [WINNT] eksport do zasobu siesowego hyper-v nieprawidlowy uzytkownik lub haslo, Marek Karpiński <=