Re: [WINNT] jak zatrzymać, usunąć, odinstalować niepotrzebne usługi kor

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak zatrzymać, usunąć, odinstalować niepotrzebne usługi korzystające z dysku
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Tue, 18 Jan 2022 23:55:52 +0100
"1634Racine"
kiedys zabralem sie tam za lekture w sprawie okrojonego w7 x64 - do dzisiaj nie wiem, ktora produkcja jest optymalna,jesli w ogole jakas jest dobra. Tony txtu nie do przebrniecia.

Też mam podobnie :) Jak się tam poczyta więcej jak pół godziny to czaszka się przegrzewa od natłoku informacji. Pozostaje pobrać 20 wersji ISO i metodą prób i błędów ustalić, która u nas zagada bez zgrzytów, albo do której ktoś nie dodał czegoś czego nie lubimy, bo np miłośnik fontann, skaczących węży w systemie. Martwi mnie, bo np. w Linuxie (którego w bólach próbuje zrozumieć troszkę) też jest tych dystrybucji tyle, że zwykły zjadacz chleba czuje się zgubiony, która będzie naj. Instaluje człowiek jedną, środowisko graficzne nie takie jak lubimy i schody, bo jeszcze nie ma umiejętności żonglowania środowiskami, a póki co wynika, że nie wszystko da się zrobić kilkunastoma kliknięciami myszy tylko klepanie z linii komend i leżę.