Re: [WINNT] [ot] youtube - download video za pomoca IDM

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] youtube - download video za pomoca IDM
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 11 Jan 2022 20:48:54 GMT
in <news:61dde9f0$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
user 1634Racine pisze tak:

> pytanie zadalem jako tzw. podstepne, bo oczywiscie, ze sa i to juz
> jako mp4 v+a.

wiem ale dla innych i dla mnie jako notatki.

> caly czas nie ma odpowiedzi na to:  dlaczego (na YT)   IDM "widzi"
> tylko mkv, czyli proponuje download tylko tego, z czego nie da sie
> sklecic mp4

może się pałują na jakość best+best (opus)
a opus do mp4 nie wchodzi (chyba)

> (by nie wspomniec o juz gotowych plikach mp4), za to
> da sie sklecic mkv. pytanie jest (takze) o sensownosc odpowiedzi w
> tej sprawie firmy od IDM, zdaje mi sie, ze bredza...

może tak napisali program i nie brali do bani że komuś będzie różnica
mp4 czy mkv. Komp wszystko odtworzy. Smartfon lubi mp4.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10