[WINNT] Firefox 91.4 ESR - Youtube bez autoplay

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Firefox 91.4 ESR - Youtube bez autoplay
From: PureNick <ibozaur@tlen.pl>
Date: Tue, 11 Jan 2022 11:01:05 +0100
Witam w nowym roku :)

Tak tak, już wrzuciłem temat na alt.pl.mozilla,
jakby któs się czepiał że temat nie dotyczy Windows.
Co prawda teraz piszę z Japcoka, bo siedzę w robocie,
ale tu występuje to samo zjawisko, a więc do rzeczy

Mam problem z przeglądarką, mianowicie wczoraj przesiadłem się
na Firefoksa 91.4 ESR - poprzednio używałem wersji 52.9 ESR,
ale już zbyt często odmawiała wyświetlania niektórych stron...
Wreszcie zrobiłem ten skok technologiczny, wyszukałem sobie
i zainstalowałem moje ulubione rozszerzenia, choć oczywiście
niektóre musiałem zamienić na odpowiedniki kompatybilne
z linią Quantum (to się nazywa chyba WebExtensions),
wszystko śmiga, nawet szybciej niż w 52.9
:)

Jednakże mam problem, na razie tylko jeden:
w YouTube po otworzeniu dowolnej strony z materiałem video,
muszę kliknąć na trójkącik pośrodku obrazu, żeby uruchomić
odtwarzanie video - opcję "Autoplay" mam włączoną.
Jak zmusić Firefoksa żeby honorował to ustawienie?
A może przyczyna problemu leży po stronie YouTube?

Z góry dzięki za pomoc.
Pozdruffka