[WINNT] thunderbird i dwg

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] thunderbird i dwg
From: Sushi Master <su@shi.master>
Date: Fri, 7 Jan 2022 14:23:59 +0100
Nie potrafię stwierdzić od której konkretnie wersji ale
w najnowszym Thunderbirdzie 91.4 nie można otworzyć załącznika DWG.
W systemie W10 pliki dwg są prawidłowo otwierane przez DWGTrueView
natomiast Thunderbird nawet nie pyta czym je otworzyć.
Nie pomogło usunięcie mimeTypes.rdf i handlers.json,
natomiast ręczne edytowanie i dodanie do handlers.json sekcji do obsługi dwg
spowodowało, że w konfiguracji -> ogólne -> pliki/załączniki
co prawda pojawiła się pozycja plik DWG, w której można ustawić reakcję
ale nadal po kliknięciu na załączniku .dwg brak reakcji ani okienka wyboru.

Sprawdzałem na na kilku firmowych kompach z W10 i TB 91.4 - wszędzie to samo.
Inne załączniki maili w TB otwierają się poprawnie.
Brak info w systemowych logach.
Wyłączenie antywira nie pomogło.
W googlarce nic aktualnego nie znalazłem.

Ktoś może miał podobne problemy, może z jakimś innym typem plików?

SushiMaster

  • [WINNT] thunderbird i dwg, Sushi Master <=