[WINNT] [Win 10] Klopot z upgrade'm do 1903 (2020H2)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [Win 10] Klopot z upgrade'm do 1903 (2020H2)
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 22 Dec 2021 11:01:13 +0100
Win 10, Jest kłopot z zainstalowaniem się poprawki (aktualizacji):

Feature update to Windows 10, version 20H2
Last failed install attempt on 20/12/2021 - 0xc1900101

Parunastoletni lapek HP Compaq na C2D (wyciągnięty z szafy bo w domu dodatkowe stanowisko do Teams potrzebne, i całkiem ładnie te Teamsy ogarnia nawet z kamerką), grafika zintegrowana Intel. Coś tam angielskojezyczne internety podpowiadają, niestety trzeba się przekopać przez tasiemcowe wpisy "Hello my name is Kashmir and I am PhD in MS Windows to help you please give me lot of kudos, first format all of your disks". Te podpowiedzi to brak sterownika możliwe że do grafiki Intel, i to że próba przez kogoś instalacji nowej wersji od czysta nie pomaga (nie daje się zainstalować, a trudno mi eksperymentować na codziennie używanym do Teams stanowisku), niestety nie zmogłem psychicznie kolejnych Praadavów 'authorised MS advisors' (jak MS na swoich stronach dopuszcza małomózgich brudasów do "doradzania"???) - może ktoś z koleżeństwa walczył skutecznie z tą poprawką (aktualizacją)?