[WINNT] Włączenie indeksowanie dla programu Dysk Google na Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Włączenie indeksowanie dla programu Dysk Google na Windows 10
From: Izabela Ozga <izabellaozga@gmail.com>
Date: Fri, 2 Jul 2021 03:43:12 -0700 (PDT)
Mam pytanie - jak włączyć indeksowanie dla Dysku Google na Windows 10? Nie
chodzi o kopię zapasową i synchronizację, tylko program Dysk Google, które
pokazuje się w eksploratorze plików jako osobny dysk. Niestety nie mogę go w
żaden sposób do indeksowanych, co utrudnia wyszukiwanie treści bezpośrednio w
systemie Windows 10. Czy da się to zrobić?

  • [WINNT] Włączenie indeksowanie dla programu Dysk Google na Windows 10, Izabela Ozga <=