Re: [WINNT] Windows 10 21H1 nie pamięta ustawień paska narzędziowego na

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 21H1 nie pamięta ustawień paska narzędziowego na pasku zadań
From: Marek <trele@fele.pl>
Date: Mon, 26 Jul 2021 15:45:55 +0200
W dniu 25.07.2021 o 22:41, Marek pisze:
   Już od czasu użytkowania Windows 2000 ustawiam sobie pasek zadań w taki
sposób,
że rozciągam go na dwa wiersze, w górnym wierszu wyświetlają są belki otwartych
folderów lub programów, a w dolnym mam skróty do najczęściej używanych programów
lub folderów (jest to folder z tymi skrótami wyświetlany jako pasek narzędzi).
Wygląda to mniej więcej tak:

https://i.pcmag.com/imagery/articles/03i4BFZfIg0Ke31wpRh9fPO-101.fit_lim.size_768x.png

   Nastał jednak dzień, że M$ musiał coś w tym sp!&%*#*!ć w wersji 21H1 10-tki,
bo
okazało się, że po restarcie systemu nie jest pamiętane ustawienie paska zadań
w tym
układzie, tzn. pasek ze skrótami przemieszcza się na prawą stronę obok tray'a
oraz
wyświetla się ponownie jego nazwa, której wyświetlanie wcześniej wyłączyłem.
Wygląda
to jak na tym screenshocie pokazuje strzałka (nie mój screenshot):

https://beebom.com/wp-content/uploads/2021/06/Get-Windows-11-Style-Centered-Taskbar-on-Windows-10-Settings-body-2.jpg

z tą różnicą, że na tym screenie pasek skrótów nie jest zablokowany, a u mnie
jest.

Da się coś zrobić, żeby po restarcie był pamiętany ustawiony układ pasków
narzędziowych
na pasku zadań?

Dobra, już wiem co mi rozpieprzało layout paska skrótów na pasku zadań. Robi to
ikonka
programu "HP Support Assistant", którą program umieszcza na końcu paska zadań,
tuż obok tray'a.

https://i.redd.it/w51k2ztt2c871.png

Program ten uruchamia się przy startup'ie systemu. Wystarczyło w ustawieniach
programu
wyłączyć pokazywanie tej ikonki: zębatka ustawień -> więcej ustawień ->
"Wyświetl ikonę
aplikacji na pasku zadań" odptaszyć.

--
Pzdr.