Re: [WINNT] poczta yahoo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] poczta yahoo
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 15 Nov 2020 10:03:31 GMT
Witaj Andrzej P. Wozniak, 15 lis 2020 w
news:5fb06bcc$0$6337$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Osoba podpisana jako pueblo <nomail@nomail.pl>

> Nie wiem, nie zetknąłem się z takim przypadkiem.
>
> Poza tym napisałeś, że konta korzystałeś cały czas przez IMAP, a
> konto/hasło nie wyciekło. Może zostało zablokowane, bo ktoś próbował
> się na nie wbić stosując wycieknięte hasła?

Dopiero teraz zajarzyłem. Miałem ten emial zarejestrowany w Virgin, a
oni mieli wyciek danych gdzieś w grudniu. To musi być to.
Chcociaż są w necie informacje, że YH zamyka konta na które nikt się
nie logował przez rok. Pytanie, czy IMAP kwalifikuje się jako brak
logowania - wątpię. Więc zostaje ten wyciek.
W każdym razie dziwnie to roz