Re: [WINNT] Przywrócenie poprzednich właściwosći Ten komputer

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przywrócenie poprzednich właściwosći Ten komputer
From: "ggs" <ggs_@_konto.pl>
Date: Sun, 1 Nov 2020 12:54:31 +0100
"Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net> wrote in message
news:5f957d68$0$11926$65785112@news.neostrada.pl...

> Niestety będzie gorzej. To, czego doświadczyłeś to pierwszy krok w
> microsoftowym planie całkowitego usunięcia panelu sterowania.

I w tym jest cały problem którego MS nie chce chyba widzieć wprowadzając tak
kretyńskie zmiany w fundamentalnych obszarach obsługi systemu.
Ludzie od nastu lat pracujący w Windows nagle czują sie w systemie bardzo
niekomfortowo motając sie z obsługą tego co by sie wydawało dobrze znają. I
mówię tu o szeregowych  użytkownikach dla których taka zmiana wbrew pozorom
jest naprawdę problemem.

Zaczęli od zmiany a wręcz usunięcia Menu Start w Windows 8 przy którym sporo
użytkowników na początku się zastanawiało jak np. system wyłączyć (???!!!!) -
no chyba jest to absurd prawda?

Potem kolejne kwiatki w postaci np. wyłączenia F8 przy bootowaniu systemu ,
owszem można wrócić do legacy ale wspaniałomyślnie MS po każdym nowym buildzie
przywraca - dla naszego rzecz jasna dobra - jedyny słuszny BCD a w razie
problemów zostaje szukanie plyty CD czy USB aby wejść w narzędzia naprawcze
choc wczesniej było to pod ręką.

Teraz znowu System o którym wątek.

Naprawdę chciałbym poznać przyczyn tych zmian od autorów tych
prze-pomysłów.....

Gdzies kiedyś doczytałem że to taka spiskowo ukryta polityka m.in. w takim celu
aby uszkodzonych instalacji nie naprawiać - po cholerę - najlepiej szybciutko
do sklepu po nowy kompek.