[WINNT] 'Możemy wiedzieć o wszystkich Twoich komputerach, tabletach, tel

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] 'Możemy wiedzieć o wszystkich Twoich komputerach, tabletach, telefonach i urządzeniach'
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
From: Maria <MD@comp.com>
Date: Sat, 18 Jul 2020 15:59:59 +0200
Date: Tue, 21 Jul 2020 15:26:29 +0200
Dnia Tue, 21 Jul 2020 13:36:03 +0200, Maria napisał(a):

"Nie można zalogować się na serwerze. Prawdopodobnie nazwa użytkownika,
hasło lub konfiguracja
są niewłaściwie ustawione."
Czy przypadkiem konto na gmailu nie wymaga jakiegoś ustawienia via web
(typu: umożliw obsługę smtp/pop3) by można było z nim używać
samodzielnego mailera? Coś takiego kołacze mi się po głowie :)
Dziękuje. To by mogło tłumaczyć te dziwności, ale nie mam pojęcia gdzie tego
ustawienia szukać. Do tej pory gmaila nie używałam i zostałam do tego trochę
zmuszona.
Może jeszcze odpisze ktoś, kto wie.

Pozdrawiam
Maria

  • [WINNT] 'Możemy wiedzieć o wszystkich Twoich komputerach, tabletach, telefonach i urządzeniach', ąćęłńóśźż <=