[WINNT] w10 brak dostępu do zasobów sieciowych jednego hosta

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] w10 brak dostępu do zasobów sieciowych jednego hosta
From: rePeter <no@spam.no>
Date: Wed, 30 Jan 2019 08:38:00 +0100
Ni stąd ni zowąd W10 stracił dostęp do lokalnych zasobów sieciowych jednego
hosta.
Ale nie całkiem, bo po IP działa, jedynie po nazwie zgłasza "brak ścieżki
dostępu".
Natomiast do innych hostów w sieci lokalnej ma dostęp zarówno po IP jak i po
nazwie,
pojawiają się też w otoczeniu sieciowym, a ten jeden wybrany nie. Internety
śmigają.
Inne kompy z W10 w sieci nie mają takich problemów, choć podobny problem miała
w zeszłym
tygodniu inna stacja, wtedy pomógł kilkukrotny restart (zgroza).

Usunąłem aktualizacje z dwóch ostatnich dni, ale nie pomogło, restarty też,
przeładowanie dns:
ipconfig /flushdns
ipconfig /registerdns
zresetowanie winsock:
netsh winsock reset
też bez efektu.

Te niedostępne po nazwie zasoby są na Sambie, ale jak już wspomniałem, inne
kompy nie mają
z tym problemu.
Ktoś, coś? Z góry dzięki.

--