Re: [WINNT] nozelesn - zdeszyfrować pliki?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nozelesn - zdeszyfrować pliki?
From: "gienek" <nielubie@sp.amu>
Date: Sat, 26 Jan 2019 16:36:40 +0100
"ń"

Na jakiś deszyfrator plików się natknąłeś zaszyfrowanych tym dziadostwem? Porady do win10 dla mnie zbędne, bo moje działania z MS zakończyłem na XP jako ostatnim jeszcze jako tako przyjaznym windowsie, a potem to już zaczęło wszystko puchnąć czego bardzo nie lubię. Jeżeli o mnie chodzi to wróciłbym nawet do win95 jakby miał do dziś wsparcie :) Wypasiony system co 300MB zajmował po zainstalowaniu a nie jak dziś po 30GB.