Re: [WINNT] Do 1634Racine, pobieranie plików video z youtube

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Do 1634Racine, pobieranie plików video z youtube
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Wed, 23 Jan 2019 12:32:11 +0100
"1634Racine" news:5c2c1826$0$494$65785112@news.neostrada.pl

tylko jeden link jest mp4, wszystkie sa *.ts, co dla mnie jest bardzo w
porzadku, stacjonarny player bierze to.

Osobiście bardzo lubię kontener surowy *.ts
Niektóre filmy w kontenerach mp4 są jakimiś dziwnymi programami robione i średnio prawidłowo jest tam wmuxowane audio z video i niektóre odtwarzacze się dławią na takich mp4 (np włączasz odtwarzanie a tam fonia napływa 10 sekund) - łącznie z tymi z yt jak jakiś kosmonauta wrzucał tam źródłowy materiał i potem yt jakoś dziwnie to zrekompresowało. Czasami muszę zrobić demux i od nowa zrobić z tego pakę już w kontenerze *.mkv, żeby grajek zaczął to w miarę płynnie odtwarzać.

video downloadhelper dla firefox radzi sobie bez problemu

Czy o tym mówisz?
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/video-downloadhelper/
Miałem to kiedyś i usunąłem, zrobię powtórne podejście

A ten wskazany "download Int. Download Manager [IDM]" to ten?
https://www.internetdownloadmanager.com/
Widzę, że płatny.

W zeszłym roku w wątku o pobieraniu z YT był wskazywany
http://jdownloader.org/
Robiłem z nim próbę i się przeraziłem, bo nie odhaczyłem w czasie instalki kilku rzeczy i mi narobił niezły chlew m.in. w przeglądarkach, strony startowe pozmieniał, itd. Wywaliłem to w piernik, w dodatku strasznie wielka kobyła po instalacji i dużo sprzątania po śmietniku jaki poczynił. Nie lubię takich programów, które połowę systemu na którym są instalowane chcą "upiększyć".

Znowu coś pomodzili na YT, kilka tygodni wstecz od lat działała bardzo dobrze strona
https://en.savefrom.net/
Wystarczyło link YT poprzedzić ciągiem "ss" czyli ssyoutube i pięknie generowało link do materiałów.
Wcześniej przez lata działała też pięknie wtyczka
http://netvideohunter.com/
A teraz już nie wszystko łapie na YT.
Teraz została z działających mi tylko strona
https://www.telechargerunevideo.com/en/
Zastanawia mnie jednak dlaczego generowane tam formaty RAW często kończą się np tylko na rozdziałce 480. Czy mam rozumieć, że wtedy 1080 to jakiś upscaling? Mimo, że na YT dany materiał ma teoretycznie do wyboru przy oglądaniu rozdzlelczość 1080 to na wskazanej stronie w RAW-ach nie widać często takiej rozdziałki i tylko są na niżej położonej liście jako ponoć rekompresowane. Być może tylko scala fonię z video?