Re: [WINNT] Outlook 2003 odbiera stare wiadomości w nieskończonosć

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Outlook 2003 odbiera stare wiadomości w nieskończonosć
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Tue, 8 Jan 2019 01:07:41 +0100
Przy okazji: czy z Outlookiem 2003 masz jednocześnie zainstalowany Outlook
Express?
Pytam, bo mam Office 2002 postawione na Win 10 i Outlook 2002 nie chce
wystartować wywalając komunikat:
"Nie można uruchomić programu Microsoft Outlook. Program Outlook wymaga programu Microsoft Outlook Express 4.01 lub nowszego. Możesz zainstalować program Outlook Express uruchamiając program IE5Setup.exe z folderu IE5, który znajduje się na dysku CD, lub za pośrednictwem witryny Windows update" - co na Win 10 jest oczywiście bez sensu.

BTW nie masz opcji synchronizacji "tylko nagłówki', "tylko nowe wiadomości",
itd.?

-----
chciałem podłączyć kolejnego klienta (Outlook 2003)